-

maanantai 2. lokakuuta 2017

Plääh

Kertokaa joku, miten saan lisättyä kuvia iPadilta blogiin! En mielelläni myöntäisi olevani näin tyhmä, mutta en keksi miten se onnistuu ja olen tosi turhautunut sen takia.

Olen ollut tosi alamaissa viime aikoina, ja se pelottaa kun lokakuu vasta alkoi. Masentava syksy. Yleensä tykkään tästä vaiheesta, mutta tänä vuonna haluaisin nukahtaa nyt ja herätä huhtikuussa. Tai tehdä huhtikuuhun asti sitä, mitä parhaillaankin: löhötä sohvalla iPadin, neuleen ja Netflixin kanssa. Uudessa Gilmoren tytöissä juodaan paljon viskiä.

No, olen kyllä neulonut paljon. Olisin halunnut tähän kuvan neuletakista, jossa on melkein kappaleet valmiina, mutta kun ei onnistu niin ei onnistu. Yhdet polvisukat ja yksi kaulahuivi odottavat lisäkeriä ja yksinäinen sormikas inspiraatiota.

Olen myös lukenut. Paljon. Siis mun mittakaavassa paljon, en ole ihan lähiaikoina liittymässä 100 kirjaa vuodessa -haasteeseen. Voisin ehkä mainita joitakin kirjoja erikseen, mutta en nyt.

Sain sentään laitettua pyykit kuivumaan. Siinä tämän päivän saavutus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jaksat kommentoida! Kaikista kommenteista ilahdutaan!